Cretica Faktura
Hjelpesenter

Vi har samlet sammen nyttige hjelpetekster om hvordan forskjellige problemstillinger kan løsest best mulig i fakturasystemet

Kategori: Generelt

Hva skjer om jeg ikke fornyer abonnementet i tide?

Dersom din betalingslisens utløper før du fornyer den, vil din versjon forandres til et gratisabonnement. Ingen data vil bli slettet, men du vil miste en del av funksjonaliteten. Dette...

Ny e-postadresse

Endring av e-postadresse gjøres under 'Brukerinnstillinger'. Du logges automatisk ut av systemet etter endringen, og logger deg inn med din nye e-postadresse. 

Endring av passord

Du kan lett endre passord i Cretica Faktura. Gå til brukerinnstillinger->personlige innstillinger. Til venstre vil du finne en knapp merket med "Endre passord".

Hvordan kan jeg betale for abonnementet mitt?

Det finnes to måter du kan betale til oss på. Den raskeste er at du betaler med kredittkort, da vil alle endringer skje umiddelbart. Dersom du heller vil få tilsendt en faktura...

Kan jeg teste fakturasystemet før jeg begynner å bruke det?

Cretica Faktura har en gratisversjon tilgjengelig. Med denne versjonen kan du teste systemet og se om dette er noe for deg. Du kan bruke gratisversjonen så lenge som du ønsker, og det er...

Hvordan legger jeg til en utvidelse

I Cretica Faktura har du muligheten til å utvide systemfunksjonaliteten med tjenester som passer for ditt formål. Vi utvikler hele tiden nye tilleggstjenester som du kan bruke. Noen av...