Passord blir ikke godtatt under innlogging

Skrevet av Kundestøtte Oppdatert 16. august 2018, under 1 minutt lesetid

Når du oppretter en konto i Cretica Faktura må du også opprette et passord. Etter at kontoen er opprettet vil du på e-posten få tilsendt en aktiveringslenke. Du må trykke på den og aktivere kontoen før du kan ta den i bruk.

Det mange gjør etter at systemet har vært i bruk en stund er å endre passordet til brukerkontoen. Neste gang du da skal logge inn så er det flere som har rapportert om problemer. Vi har funnet ut at i alle tilfellene så var det nettleserens automatiske passordmanager som hadde skyld i dette.

Om den er aktivert vil den lagre passordet som du bruker, og det er ikke sikkert at den har fått med seg det nye passordet som  er blitt lagt inn. Du må derfor fjerne det gamle passordet.

Her er en lenke til en side som viser fremgangsmåten for å gjøre det.

Var denne artikkelen nyttig?